70 میلیون ستاره

یک روز هم که شده یه مرد با سیاست و جدی باش

70 میلیون ستاره

یک روز هم که شده یه مرد با سیاست و جدی باش

شعر آسمان

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۵۱ ب.ظ
من آسمان پر از ابر های دلگیرم 
اگر تو دلخوری از من من از خودم سیرم 
من آن طبیب زمینگیر زار و بیمارم 
که هر چه زهر به خود می دهم نمی میرم 
من و تو آتش و اشکیم در دل یک شمع 
به سر نوشت تو وابسته است تقدیرم 
به دام زلف بلند دچار و سرگرمم 
مرا جدا مکن از حلقه های زنجیرم 
درخت سو خته ای در کنار رودم من 
اگر تو دلخوری ازمن من از خودم سیرم
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۹
ali habibi

نظرات  (۲)

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۳ پارسی نویس
سلام.

وبلاگ جوان ولی پرکاری دارید!!

اگر با تبادل لینک موافق هستید در وبلاگ من یک نظر بگذارید و لطفا مارو هم لینک کنید تا شما رو

لینک کنیم.

یاحق ...
پاسخ:
باش نام وبلاگ
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۵ رژیم لاغری
شعر زیبایی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی